A Volvo S60/V70 alapvetően típushibák nélküli, megbízható szerkezet. Komoly hibákról nincs visszatérő információ. Érzékeny pontok viszont akadnak:
- Geartronic hibák a karbantartás hiánya miatt, 150-300e km között
- AWD-rendszer hibái az összkerékhajtású autóknál
- Kormányszög-jeladó hibája (a menetstabilizátor (DSTC) hibát jelez): a megfelelő műhelyben a jeladó egység gyakran javítható (25-30e ft), ha mégsem, akkor a csere 70-80e ft.
- Örvényszelepek mozgató mechanikájának hibája a 2006. 08. utáni dízelmotoroknál. Egy elektromotorral mozgatott egyszerű szerkezet állítja az örvényszelepeket nyitott vagy zárt helyzetbe, és ennek a szerkezetnek a csuklói hajlamosak a kopásra. Létezik otthoni barkács megoldás, de a végső szó egy új alkatrész, cserével kábé egy százas
- Kuplungpedál visszahúzó rugó: a szerkezet egy műanyag eleme hajlamos a törésre, ilyenkor a komplett egység kiesik a lábtérbe. A megoldás a csere (15-30e ft). Az autó tökéletesen üzemképes marad a csere nélkül is, de a kuplungszerkezet folyamatos terhelés alatt dolgozhat, ami idő előtti kopáshoz vezethet.
- A középkonzol tároló rekeszének a fedele eltörik (2006 előtti modellek): nyugi, a bontóban sem lesz ilyen fedél. Vagy beletörődsz a nyitott rekeszbe, vagy megrendeled a gyári egységet egy vagyonért. És reménykedsz, hogy nem törik el.
- Az ablakemelő kapcsolók megrepedeznek: a fene tudja mi okozza ezt a típushibát. A szerkezet tökéletesen használható marad, de a látvány nem éppen prémium autós.
- Eltört tanksapka zsanér: gyakori hiba a szélben lóbálózó tanksapka fedél. A hibát a zsanér műanyag részének törése okozza. A gyári cseredarab kemény 3000 ft, és ha kellően koncentrálsz, magad is rájössz a csere menetére, és 10 perc alatt meg is vagy.
- A műszerfali kijelzők pixelei összekócolódhatnak. A műszerfal-javításra specializálódott műhelyekben tudják a megoldást.